Obchodní podmínky

Cena zboží, DPH

Provozovatel internetového obchodu je plátcem DPH. Všechny ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou uváděny včetně DPH.

Dodací podmínky

Naše zboží neposíláme do zahraničí.

Zboží odesíláme zpravidla tentýž nebo nejpozději následující pracovní den od přijetí objednávky.
V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás informovat. Pokud potřebujete ještě před podáním objednávky vědět přesně termín dodání konkrétního zboží, prosím kontaktujte nás.

Způsob dopravy

Zboží doručujeme DPD nebo Českou poštou - jako balík do ruky, úložní doba je 7 dní, zákazník si ji může prodloužit kontaktováním svojí pošty. Balík do ruky je rychlá a spolehlivá přeprava s výhodou obdržení SMS z pošty - oznámení - výzva k vyzvednutí balíku.
Proto potřebujeme sdělit vaše mobilní telefonní číslo.

Poštovné a balné

Poštovné se řídí dle aktuálně platných tarifů České pošty nebo DPD. Zásilka je navýšena o skutečnou cenu přepravného.

Pokud nastane prodlení ve výzvě k vyzvednutí balíku, požadujte vydání zásilky na Vaší poště, nebo nás kontaktujte a my Vám sdělíme přesné datum odeslání a číslo podacího lístku.
Zpoždění dodávky není naším selháním.

Pokud zákazník využije práva vrátit zboží, tak v tom případě se vrací pouze částka za zboží, nikoliv za dopravu. Dopravu zpět k dodavateli hradí zákazník. Pokud je provedena platba předem na účet a nedojde k převzetí zboží, tak zboží bude znovu zasláno až po další úhradě přepravy.

Způsoby placení

Zboží je zasíláno přes Českou poštu nebo DPD platbou předem na náš účet.

Záruka a reklamace

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží, bude toto zboží opraveno výrobcem, popř. vyměněno za nový kus či vrácena již zaplacená částka zpět. Pro vyřízení reklamace je nutné naší firmě bezodkladně telefonicky oznámit, že daný výrobek vykazuje vadu a jakým způsobem se vada projevila. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace.V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, zašle kupující vadné zboží a kopii faktury zpět na adresu naší firmy (v obalu, který brání poškození výrobku při přepravě zpět). Nové zboží bude odesláno po obdržení reklamovaného zboží, případně bude vrácena celá zaplacená částka.

Aktualizováno: